Fires internacionals

Avui dia, les fires continuen essent un dels millors aparadors per donar a conèixer una empresa dins el seu sector. Si les fires nacionals tenen ja un gran impacte, les fires internacionals són molt importants per connectar amb els proveïdors, els inversors i els clients, i estar al dia de les darreres tendències.

A Actua organitzem anualment estands grupals en algunes fires internacionals de referència i delegacions per visitar-les.

  • 2019: Fitur Salud, World Retail Congress 2019, Startup Village, Mountain Business Summit, La Mêlée Numérique 2019, Fira de Sant Ermengol, Web Summit
  • 2020: Fitur Salud
  • 2021 anirem: 4YFN

Estàs interessat a assistir a algun d’aquests esdeveniments internacionals?

Més informació sobre fires internacionals

Fires 2020

Fires internacionals 2020

20-24 de gener a Madrid: Fitur Salud

Del 20 al 24 de gener a Madrid:
Fitur Salud

La crisi generada per la COVID-19 ha obligat a suspendre les fires previstes per a aquest any 2020.

Fires internacionals 2019

El 2019, Actua va participar en les fires internacionals següents:

18 i 19 de gener a Madrid: Fitur Salud

Del 18 al 19 de gener a Madrid
Fitur Salud

14 - 16 de maig a Amsterdam: World Retail Congress

Del 14 al 16 de maig a Amsterdam
World Retail Congress 2019

21-22 de maig a Moscou: Startup Village

Del 21 al 22 de maig a Moscou
Startup Village

11-12 de juny a Tarbes: Mountain Business Summit

De l’11 al 12 de juny a Tarba
Mountain Business Summit

30 de setembre al 2 d’octubre a Tolosa: La Mêlée Numérique 2019

Del 30 de setembre al 2 d’octubre a Tolosa
La Mêlée Numérique 2019

18-20 d’octubre a la Seu d’Urgell: Fira de Sant Ermengol

Del 18 al 20 d’octubre a la Seu d’Urgell
Fira de Sant Ermengol

4-7 de novembre a Lisboa: Web Summit

Del 4 al 7 de novembre a Lisboa
Web Summit

Recomanacions per anar a una Fira

Per tal que anar a una fira internacional d’aquest tipus sigui efectiu, és molt important que planifiquem molt bé la nostra estratègia a la fira a la qual assistim.

Per aquest motiu, et donem una sèrie de recomanacions per apropar-te a l’èxit comercial en una fira o un esdeveniment d’aquesta importància.

1 Abans de la fira

Defineix els teus objectius:

  • contacte directe.
  • clients, distribuïdors, proveïdors.

Elabora un pla de comunicació:

  • Explota les diverses eines de comunicació de l’empresa (web, publitramesa electrònica, xarxes socials).
  • Estableix un contacte previ amb els clients, socis i proveïdors per intentar quedar amb ells durant la fira. Un cop comenci la fira, no podràs fer-ho.
  • Aprofita al màxim les possibilitats de comunicació que et pugui oferir la fira.
Prefira

2 Durant la fira

  • Adapta el teu discurs als teus objectius per generar confiança.
  • Dona documentació només als visitants que t’interessen més.
  • Sigues actiu: no esperis que et vinguin a veure.
  • Participa en els esdeveniments i les conferències de la fira de negocis.
  • Tingues un formulari per anar anotant-hi les visites, i registrar-hi el contacte i el seguiment que n’has de fer.

Un dels errors més grans que cometen els expositors que assisteixen a una fira de negocis és no aprofitar totes les oportunitats que ofereix, com ara poder interactuar amb persones de referència en el sector.

Durant la fira

3 Després de la fira

  • Per poder fer un bon seguiment després de la fira, és convenient preparar uns formularis per anotar-hi la informació dels contactes que hi puguis fer. Cal que hi incloguis les dades de l’empresa i la persona de contacte, quin ha estat el motiu de la conversa a la fira, si ha mostrat interès per algun producte o servei concret i quines accions consideres que hauràs de dur a terme un cop hagi finalitzat la fira. Així, en iniciar el seguiment posterior, podràs estructurar la feina i prioritzar les accions.
  • Fes una avaluació de resultats: quantitativa i qualitativa.
Després la fira

Participació i visita a fires internacionals

Estàs interessat a assistir a algun d’aquests esdeveniments?

  • Aquest camp només és per validació i no s'ha de modificar.

Et truquem

Et truquem!
Echevarne

Echevarne
A partir de la fusió de dos projectes i amb la llei d’inversió estrangera, que obria les portes a la inversió de fora, es va decidir tirar endavant l’obertura del laboratori a Andorra. Esperem seguir creixent tant en la part clínica com en la part industrial i veterinària.

Nice Fruit

Nice Fruit
Andorra té diversos avantatges que vam valorar molt en el moment de decidir establir-hi l’empresa, com són la seguretat, la legislació i l’estabilitat política. I després d’establir-nos al país, m’ha sorprès com a la gent li encanta viure a Andorra. Hi ha una gran qualitat de vida.

José María Roger, President - Nice Fruit
Everis

Everis Andorra
El procés d’implantació a Andorra ha estat força àgil, tot han estat facilitats i estem per sobre de les expectatives que ens havíem plantejat.

José Enrique Boigues, Director - Everis Andorra
Podoactiva
Clínica Podoactiva Andorra
Estem contents amb l’acollida que hem tingut a Andorra, i el procés d’implantació ha estat fàcil.