Fires internacionals 2020
Del 20 al 24 de gener a Madrid:
Fitur Salud
Fires internacionals 2019
El 2019, Actua va participar en les fires internacionals següents:
Del 18 al 19 de gener a Madrid
Fitur Salud
Del 14 al 16 de maig a Amsterdam
World Retail Congress 2019
Del 21 al 22 de maig a Moscou
Startup Village
De l’11 al 12 de juny a Tarba
Mountain Business Summit
Del 30 de setembre al 2 d’octubre a Tolosa
La Mêlée Numérique 2019
Del 18 al 20 d’octubre a la Seu d’Urgell
Fira de Sant Ermengol
Del 4 al 7 de novembre a Lisboa
Web Summit
Recomanacions per anar a una Fira
Per tal que anar a una fira internacional d’aquest tipus sigui efectiu, és molt important que planifiquem molt bé la nostra estratègia a la fira a la qual assistim.
Per aquest motiu, et donem una sèrie de recomanacions per apropar-te a l’èxit comercial en una fira o un esdeveniment d’aquesta importància.
1 Abans de la fira
Defineix els teus objectius:
- contacte directe.
- clients, distribuïdors, proveïdors.
Elabora un pla de comunicació:
- Explota les diverses eines de comunicació de l’empresa (web, publitramesa electrònica, xarxes socials).
- Estableix un contacte previ amb els clients, socis i proveïdors per intentar quedar amb ells durant la fira. Un cop comenci la fira, no podràs fer-ho.
- Aprofita al màxim les possibilitats de comunicació que et pugui oferir la fira.

2 Durant la fira
- Adapta el teu discurs als teus objectius per generar confiança.
- Dona documentació només als visitants que t’interessen més.
- Sigues actiu: no esperis que et vinguin a veure.
- Participa en els esdeveniments i les conferències de la fira de negocis.
- Tingues un formulari per anar anotant-hi les visites, i registrar-hi el contacte i el seguiment que n’has de fer.
Un dels errors més grans que cometen els expositors que assisteixen a una fira de negocis és no aprofitar totes les oportunitats que ofereix, com ara poder interactuar amb persones de referència en el sector.

3 Després de la fira
- Per poder fer un bon seguiment després de la fira, és convenient preparar uns formularis per anotar-hi la informació dels contactes que hi puguis fer. Cal que hi incloguis les dades de l’empresa i la persona de contacte, quin ha estat el motiu de la conversa a la fira, si ha mostrat interès per algun producte o servei concret i quines accions consideres que hauràs de dur a terme un cop hagi finalitzat la fira. Així, en iniciar el seguiment posterior, podràs estructurar la feina i prioritzar les accions.
- Fes una avaluació de resultats: quantitativa i qualitativa.

Participació i visita a fires internacionals
Estàs interessat a assistir a algun d’aquests esdeveniments?
A partir de la fusió de dos projectes i amb la llei d’inversió estrangera, que obria les portes a la inversió de fora, es va decidir tirar endavant l’obertura del laboratori a Andorra. Esperem seguir creixent tant en la part clínica com en la part industrial i veterinària.
Andorra té diversos avantatges que vam valorar molt en el moment de decidir establir-hi l’empresa, com són la seguretat, la legislació i l’estabilitat política. I després d’establir-nos al país, m’ha sorprès com a la gent li encanta viure a Andorra. Hi ha una gran qualitat de vida.